روزهای تلخ من
 
یادم نمی­آمد امروز چند شنبه است؟ اول هفته، وسطش یا آخرش؟ حسِ آسوده ای ست این زمان را از دست دادن. آدم انگار در دقایقی که جزءِ تقویم تاریخ محاسبه نمی­شود احساس امنیت بیشتری دارد؛ مثلِ همین ساعاتِ باقیمانده یِ روزِ 30 ام اسفند بعد از تحویلِ سال... این که ساعت­هایت آن­قدر تمام به خودت تعلق داشته باشد که نگران گذشتِ آن نباشی. اینکه بتوانی حال­ات را بی­دغدغه­ی دیروز و فردایت زندگی کنی، برایِ امثالِ منی که حساب ثانیه­هایمان را از خودمان می­کشیم خیلی لذت دارد.
 
امروز من در فاصله­ی اینکه تاریخِ از یاد بُرده را بدانم، تا باز دانستن و دوباره برنامه ریختن برای جمع­و­جور کردنِ کارها، زندگی­ها کردم... امروز دلم می­خواست در چند دقیقه­ای که نمی­دانستم کجای جدولِ زمان ایستاده­ام، آرامش و اطمینانِ آغوشِ تو را جاودانه کنم.
 

 

خاطرات را باید سطل سطل از چاه زندگی بیرون کشید...
خاطرات نه سر دارند و نه ته...
بی هوا می آیند تا خفه ات کنند...
میرسند ... گاهی وسط یک فکر...
گاهی وسط خیابان...
... داغت می کنند... سردت می کنند...
رگ خوابت را بلدند...
زمینت می زنند...
خاطرات تمام نمی شوند...
تمامت می کنند
 
 
 
کوه ها آمده اند تا کنار دیوار اتاق. تا نزدیک پنجره. با همان شکوه و زیبایی. در حالی که برف در قله هایشان هیاهو می کند، و نام ها و یادها در دامنه هایشان تکرار می شوند. 
 
کوه ها، آرام و با وقار نشسته اند در قاب ِ زمینه ی بونسای...  من نشسته ام برابرِ این طبیعتِ خیال انگیز مینیاتوری شده. دارم فکر می کنم:
 
اتاق جنگل است.
 
اتاق دریاست.
 
اتاق کوه است. 
 
اتاق سراسرِ این جهان است که من تنها سفر کرده ام.
 
اتاق جای نشستن نیست. 
 
من، خانه را میانِ بازوان تو دیدم.
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جملات احساسی و عاشقانه ، ،

تاريخ : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392 ا 21:42 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه